Wikia

Michael dwingt Henry Pope om Lincoln naar de ziekenboeg over te laten zetten en te zorgen dat hij daar moet overnachten. Ook laat hij tegen een andere bewaker zeggen dat Bellick een dagje vrij heeft genomen voor zichzelf, maar dat wel alles goed met hem gaat.

Michael, T-Bag, C-note, Sucre, Die neef van Sucre, Tweener, Wesmoreland, Abruzzi gaan via de WC van Michael's cell en volgen het pad naar de ziekenboeg.

Zodra ze bij de ziekenboeg zijn overmannen ze de bewaker en bevrijden Lincoln (T-Bag pakt de handboeien af maar dit ziet niemand). Vervolgens pakken ze een brandslang en binden ze het vast aan het raam om deze open te breken. Ze doen de andere helft van de brandslang in de lift. Eerst gaat de lift niet naar beneden, maar even later stapt Tweener de lift in en gaat de lift wel naar beneden. Later komt Tweener weer met de trap omhoog en Abruzzi zegt dat hij goed werk heeft verricht.

Haywire heeft de communicator gepakt van de bewaker en zegt dat hij hun gaat verraden als ze hem niet meelaten en dus gaat hij ook mee.

Pope is bevrijd door de bewakers en de secretaresse en slaat alarm

Het raam is open en Lincoln gaat als eerste, Gevolgd door Abruzzi en daarna de rest.

Halverwege valt Westmoreland neer omdat hij nog te weinig bloed in zich heeft door de snee die hij kreeg in het gevecht met Bellick. Michael kijkt of er nog iets te redden valt maar dit is niet het geval en Westmoreland sterft.

Voordat Westmoreland (D.B. Cooper) sterft vertelt hij nog dat het geen 1 miljoen Dollar is maar 5 Miljoen en dat het in Utah ligt onder een Silo en vraagt aan Michael of hij naar zijn dochter wil gaan voordat deze sterft.

Inmiddels is iedereen behalve Michael en De neef van Sucre (Die dikke van de was.) ontsnapt en zegt hij dat Michael maar eerst moet gaan (de kabel was al wankel aan het worden).

Als Michael op de helft is gaat het alarm af want ze hebben Henry Pope gevonden, De neef van Sucre raakt in paniek en gaat ook aan de kabel hangen maar deze knalt van de muur af. Hij komt op de grond en wordt gepakt en de bewakers dreigen hem te vermoorden als hij niet zegt wie er allemaal met hem mee waren.

Michael knalt tegen de muur op maar met hulp van Lincoln komt hij toch naar de overkant.

Around Wikia's network

Random Wiki