Wikia

Michael redt Sara met de nodige problemen. Als hij terugkomt wil T-bag de bewaker vermoorden, de rest van de ontsnappingsploeg niet, hij zal zijn mond toch niet opendoen. Op het eind vermoordt T-bag de bewaker alsnog.

John Abruzzi en Fernando Sucre zijn bij de muur die gebroken moet worden. Als de gaten geboord zijn slaat Sucre met een soort hamer een paar keer op de betonnen muur. De muur stort in en het team is weer een stap verder.

Nick en Veronica traceren het telefoontoestel, een telefooncel. Als ze de telefooncel gevonden hebben gaat de telefoon af. Ze nemen aan en de de telefonist blijkt hun namen te kennen en de stem zegt dat ze vanaf nu allebei dood zijn. Het gebouw dat bij de telefooncel staat was vroeger het hoofdkwartier van het bedrijf Ecofield. Ecofield, het bedrijf van Terrence Steadman, de broer van de vice-president van de Verenigde Staten van Amerika.

Lincoln is op zoek naar zijn broer. Een gevangene zegt dat hij weet waar Michael is en hij volgt hem. Het blijkt een valstrik, de gevangene wil hem vermoorden (in opdracht van uiteindelijk die twee geheime agenten) maar Lincoln is erg sterk. Uiteindelijk valt de gevangene van een platform na een gevecht met Lincoln, de gevangene overleeft de val niet.

Around Wikia's network

Random Wiki